tisdag 10 juli 2007

Systerskap och festivalbesök

Läs om en fantastisk krönika om systerskap här, på Ung Vänster-bloggen.

Nu är det dags att runda av det något frenetiska bloggande jag har ängat mig åt de senaste dagarna, för att istället packa ihop mina pinaler och åka ner till Arvika. Det ska visst vara någon slags festival där, och jag ska visst åka dit för att ägna mig åt lite gammal hederlig Ung Vänster-aktivism. Ska bli kul.

Råkar du också befinna dig i Arvika de kommande dagarna, rekommenderas en titt förbi Ung Vänster-tältet. Där utlovas Röd Press till försäljning, terroristtest, terroristspel, folkomröstningar, flygblad, Red Planet-prylar och mycket annat. Allt som behövs för en trevlig julihelg! Vi ses!

(Återkommer till bloggvärlden på måndag tror jag. Eller på onsdag. Absolut inte senare än torsdag.)

Inga kommentarer:

Bloggar